Ako správne vyplniť reklamačný formulár?
- Vyplňte prosím správne všetky požadované údaje, urýchlite tak proces vybavovania reklamácie.
- Číslo objednávky nájdete v e-maile s potvrdením objednávky alebo v pravom hornom rohu faktúry, ktorú ste obdržali pri prevzatí tovaru.
- Popíšte čo možno najpresnejšie popis závady, aby sme mohli čo najrýchlejšie Vašu reklamáciu začať vybavovať. Podľa montážneho návodu identifikujte kód poškodenej alebo chýbajúcej časti a vyznačte ho.
- K reklamácii prosím pripojte detailné fotografie nedostatkov ktoré ste zistili, celkový pohľad na doručenú zásielku, obal, prípadne vyskladaný nábytok. Zároveň pripojte aj foto montážneho návodu s vyznačenými nedostatkami.
- Ak potrebujete poradiť, kontaktujte nás na tel. čísle +421 948 525 767 Po - Pia: 8:00 - 16:00, prípadne e-mailom na e.nabytokmudrak@gmail.com
Polia označené týmto symbolom sú povinné.